2016-02-07

Debata o zdarzeniach na Przełęczy Diatłowa u Paranormalium.pl

W dniu 2016-02-07 po 19h PL w Radio Paranormalium odbyła się:
XXXIX Debata Ufologiczna Online: Tragedia na Przełęczy Diatłowa 
http://www.paranormalium.pl/1614,sluchaj  .
Tamta debata online miała wielu , nawet ok 250 słuchaczy, czyli było dość duże zainteresowanie.

Dziękuję Ivelliosowi za możliwość połączenia się do audycji u Paranormalium.pl o Tragedii w Przełęczy Diatłowa. Dziękuję słuchaczom za dobre słowa i wyrozumiałe komentarze.
Ale nie wszystkie argumenty i przemyślenia zostały wypowiedziane.

Tamto słuchowisko można odsłuchać→ http://www.paranormalium.pl/pobierz-audycje.php?id=1614 .
Zainteresowanych ludzi proszę o uważne odsłuchanie tych części tamtego słuchowiska, w których do debaty dołączyłem się ja i proszę o wsłuchanie się, czy ja moimi wypowiedziami potwierdzam te zarzuty, że:
• "wylewałem pomyje" na któregokolwiek prowadzącego;
• powiedziałem, że "tam w Związku Sovieckim na Uralu, w Swierdłowsku "nie było lekarzy"..
Takie oto zarzuty o mnie wypowiedział publicznie w tamtym słuchowisku jeden z prowadzących - Piotr Cielebiaś.(?)
(Do prowadzącego Ivelliosa, nie mam żadnych pretensji. Przykro mi, że to tak niemiło wyszło.)

Jeśli są chętni na kolejną debatę o tragedii na Przełęczy Diatłowa, to proszę o zgłoszenia chętnych na mój email
JAspas44 @ gmail.com
albo pisz tam:
http://8ch.net/antichristchan/res/276.html .

Mam nadzieję, że tym razem będę mógł wypowiedzieć moje sceptyczne poglądy i dokonać racjonalnego rozważenia argumentów i znanych danych o tamtym wydarzeniu.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Tragedia_na_Prze%C5%82%C4%99czy_Diat%C5%82owa .

Komentarze:
JAC44: after, tak, zgadzam się... dlatego chciałem podkreślić wielką wagę tamtego badania na miejscu, wtedy.. od tego bardzo wiele zależało... Jeśli ktoś wtedy spartaczył badania, to wpływa to na ocenę całości wydarzenia.


""23:10:04 after jesus a cunrad44, przybyli, popatrzyli, spakowali i odjechali. A szczerze wierze w to ,ze wszelkie zdjecia szkice ogledziny miejsca czy patologa mogly byc profesionalnie zrobione jak na tamte czasy przez sluzby specjalne czy kgb czy gru ale sa w archiwum, a jawne sa tylko badania miejscowej milicji i lekarzy rzeznikow :)""

""23:14:17 ‹matimaister› Zachowanie prowadzących w stosunku do @jesus a cunrad44 poniżej krytyki. Przykro mi z tego powodu, ponieważ debaty traktowałem bardzo, bardzo poważnie, a prowadzącym wyszła słoma z butów ! Plama i tyle. W dodatku chamskie zachowanie, ironizowanie i śmieszkowanie. Fatalne to było. Facet merytorycznie podzielił się swoimi spostrzeżeniami, zasugerował, że dokumentacja medyczna może być gówno warta i starał się wytłumaczyć też dlaczego.  A jako przykład partactwa lekarskiego/tuszowania/błędów w oględzinach, podał przykład katastrofy Smoleńskiej, czyli coś czemu zaprzeczyć się nie da. Natomiast zachowanie prowadzących, zwykłe buractwo ""

 23:15:54 ‹jesus a cunrad44› matimaister, dziękuję! Dokładnie 100% zrozumiałeś moje uczciwe, czyste intencje! Nie "wylewałem pomyj" na nikogo!

""23:16:56 existen Nie podzielam światopoglądu Cunrada, ale dziś został nieładnie potraktowany - nie spodziewałem się...
 23:23:07 existen Czasem cunrad bredzi - to prawda, ale to już jest uprzedzenie! O dupę rozbić "debaty" i dyskusje, kiedy nie przyjmujemy opini Innych!
"" 
""
23:25:24 matimaister Słuchajcie tu nie chodzi o to, że trzeba się zgadzać lub nie z Cunrad44 , tylko o zachowanie prowadzących względem jego wypowiedzi, któa wcale nie była jakaś głupia. TO BYŁA CZYSTA MYŚL! On się tylko nią podzielił i starał wytłumaczyć.  No halo panowie. Najpierw gadka o Predatorach, a później wsiadacie i obśmiewacie gościa, że zasugerował, iż na Uralu mogli odwalić robotę po łebkach
""
""23:30:27 matimaister To jest debata, jeśli prowadzący pozwalają na telefon, to nich traktują rozmówcę poważnie. Przecież on nie brodził w pijackim zwidzie, jak mają to do siebie ludzie z teorii chaosu. ""

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz